Uvjeti kupnje
Prodavatelj je Famax d.o.o., za proizvodnju ortopedskih pomagala, trgovinu i usluge, a kupac je posjetitelj ovih stranica koji popuni narudžbu, pošalje je prodavatelju te izvrši plaćanje putem kreditnih kartica ili na našoj lokaciji Slovenska ul. 22 u Zagrebu.
NARUČIVANJE
Kupac naručuje proizvod ili proizvode putem narudžbe. Kupcem se smatra svaka osoba koja naruči barem jedan proizvod, popuni tražene podatke i pošalje narudžbu. Sve cijene izražene su u EUR s PDV-om.
Roba se smatra naručenom u trenutku kada kupac odabere te potvrdi narudžbu.
PLAĆANJE
Kupac se obvezuje naručene proizvode platiti jednim od sljedećih načina plaćanja:
- na našoj lokaciji Slovenska ul. 22 u Zagrebu
- MasterCard®, Maestro®, Visa, Diners i Discover karticama putem sustava za online autorizaciju kreditnih kartica
- Plaćanje putem banke na poslovni račun: Zagrebačka banka d.d., IBAN: HR0623600001101426144
ISPORUKA
Naručeni proizvodi pakiraju se na način da tokom uobičajene manipulacije ne budu oštećeni. Prilikom preuzimanja kupac je dužan provjeriti stanje pošiljke te u slučaju oštećenja odmah reklamirati proizvod dostavljaču (zaposleniku tvrtke koja vrši dostavu). Prodavatelj se odriče svake odgovornosti u vezi oštećenja koja mogu nastati prilikom dostave.
Ako kupac ne primi robu, ili obavijest o isporuci, nakon što je poslana, u očekivanom vremenu, kupac ima pravo o tome obavijestiti prodavatelj kako bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka.
Ako kupac odbije primiti robu koju je naručio od prodavatelja ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih troškova koji su vezani za isporuku.
Prodavatelj se obvezuje poslati pošiljku kupcu onoga trenutka kada zaprimi potvrdu kojom se odobrava transakcija.
Nakon što dostavljač (tvrtka koja vrši dostavu) zaprimi pošiljku od strane prodavatelja, prodavatelj više nije odgovoran za daljnji tok isporuke i eventualna kašnjenja te probleme koji mogu nastati u vezi daljnje manipulacije i isporuke robe.
REKLAMACIJE
Reklamacije vezane za nedostatke proizvoda mogu se izjaviti u pisanoj formi putem elektroničke ili obične pošte, te usmeno putem telefona:
- na broj telefona: +385 1 6548 624
- na e-mail adresu: info@famax.hr
- na adresu: Famax d.o.o. Slovenska ulica 22, 10000 Zagreb
U slučaju opravdane reklamacije omogućuje se raskid ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamjena proizvoda. Ukoliko se radi o oštećenju i/ili neispravnosti isporučene robe, korisnik treba poslati fotografiju navedene reklamacije kako bi se ista uvažila na temelju fizičkog dokaza. Famax d.o.o. vrši prikup reklamirane oštećene, neispravne ili pogrešno isporučene robe o svom trošku ukoliko se utvrdi da je reklamacija opravdana, te da korisnik nije utjecao na neispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe. U slučaju opravdane reklamacije trošak zamjene proizvoda s novim u cijelosti snosi Famax d.o.o.
U slučaju spora oko opravdanosti reklamacije i/ili načina na koji je proizvod vraćen (proizvod mora biti nekorišten, u nepromijenjenoj količini te u originalnoj ambalaži, uz predočen originalan račun i jamstvo) proizvod će se dati na vještačenje vještaku ili stručnoj pravnoj osobi. U slučaju da se vještačenjem utvrdi opravdanost reklamacije, sav trošak zamjene proizvoda snosi Famax d.o.o., a u slučaju neopravdane reklamacije trošak će snositi korisnik
Kupac ima pravo podnijeti pisani prigovor, bilo u prodajnom prostoru Famax d.o.o., Slovenska ulica 22, 10000 Zagreb, Hrvatska ili putem pošte na Famax d.o.o., Slovenska ulica 22, 10000 Zagreb, Hrvatska ili elektroničke pošte na info@famax.hr a tvrtka Famax d.o.o. (famax.hr) dužna je na prigovor odgovoriti u roku od 15 dana od dana zaprimljenog prigovora. Famax d.o.o. (famax.hr) voditi će i čuvati pisanu evidenciju prigovora najmanje godinu dana od dana primitka prigovora potrošača.
ODGOVORNOST ZA MATERIJALNE NEDOSTATKE
Famax d.o.o. odgovara za materijalne nedostatke proizvoda sukladno Zakonu o obveznim odnosima. Famax d.o.o. odgovara za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na Kupca, bez obzira je li mu to bilo poznato. Famax d.o.o. odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na Kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga. Predmnijeva se da je nedostatak koji se pojavio u roku od šest mjeseci od prijelaza rizika postojao u vrijeme prijelaza rizika, osim ako Famax d.o.o.ne dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka. Famax d.o.o. ne odgovara za neznatan materijalni nedostatak.
OPĆENITO
Famax d.o.o. zadržava pravo na izmjenu ovih uvjeta i pravila. Sve promjene primijenit će se na korištenje Famax.hr stranica. Kupac snosi odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom kupovine.
Usluge koje Vam pruža famax.hr Internet prodavaonica ne uključuje troškove koje snosite koristeći računalnu opremu i usluge za pristup našim stranicama. Famax d.o.o. nije odgovorna za troškove telefona, Internet prometa ili bilo koje druge troškove do kojih može doći.
Iako Vam Famax d.o.o. nastoji dati najbolju moguću ponudu usluga, Famax d.o.o. ne može garantirati da će usluge na famax.hr odgovarati Vašim potrebama.
Famax d.o.o. također ne može garantirati da će usluga biti bez pogrešaka. Ukoliko dođe do pogreške, molimo Vas da je prijavite našem Kontakt centru ili na e-mail info@famax.hr kako bismo je otklonili na najbrži mogući način.